FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
[PC] Anno 1701 PL + Anno 1701 Klątwa Smoka PL
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum www.wlepak.fora.pl Strona Główna » Gry » [PC] Anno 1701 PL + Anno 1701 Klątwa Smoka PL
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Destro
Administrator
Administrator



Dołączył: 14 Maj 2008
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Wola Przemykowska

 Post Wysłany: Pią 17:27, 27 Cze 2008    Temat postu: [PC] Anno 1701 PL + Anno 1701 Klątwa Smoka PL

Anno 1701 PL + Anno 1701 Klątwa Smoka PL

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Cytat:
Rozsądne wymagania sprzętowe:
Pentium 4 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 4 Ti4800 lub lepsza), 3.5 GB HDD, Windows 2000/XP.


Anno 1701

Cytat:
Anno 1701 to pozycja, która zainteresuje przede wszystkim miłośników mozolnego rozwijania i rozbudowywania zamorskich posiadłości oraz rośnięcia w potęgę poprzez zręczne, ekonomiczne manewry. Akcja trzeciej odsłony bestsellerowej strategicznej serii (na świecie rozeszło się łącznie ponad 4,2 miliona kopii poprzednich wydań!) podobnie toczy się w XVI i XVII wieku. Mamy tu zatem do czynienia z epoką wielkich odkryć oraz rozkwitu handlu morskiego.

Najpoważniejszą i jednocześnie najłatwiejszą do zaobserwowania innowacją Anno 1701 jest przede wszystkim zupełnie nowy silnik graficzny – swojego czasu elegancka, aczkolwiek dzisiaj już mocno przestarzała, dwuwymiarowa szata graficzna została zastąpiona całkowicie trójwymiarowym przedstawieniem rozgrywki. Autorzy poświęcili bardzo wiele czasu na dopieszczenie nowego rozwiązania, nic więc dziwnego, że grafika sprawia wrażenie niezwykle dopracowanej, przy czym oko zawiesimy nie tylko na pięknych żaglowcach czy miejskiej infrastrukturze, ale także na przedstawicielach dzikiej fauny i flory. Jest to z pewnością miła niespodzianka dla starszych stażem fanów serii, którzy, do dziś zagrywając się w poprzednie części, zdążyli przywyknąć do wizualnej ascezy.

Wysiłki programistów i artystów nie koncentrowały się wyłącznie na grafice. W zakresie grywalności, Anno 1701 łączy zalety dwóch poprzedników, sygnowanych latami 1503 i 1602, tak więc Ci, którzy nad wcześniejszymi częściami spędzili mnóstwo czasu, z łatwością odnajdą się w nowej odsłonie serii to, co lubili najbardziej – spokojną, ekonomiczno-militarną rozgrywkę, premiującą nie doskonałe opanowanie skrótów klawiszowych czy błyskawiczne operowanie myszką, a przemyślane działanie i umiejętność skutecznego kierowania rozwojem kolonii. Także zwolennicy nowości nie powinni czuć się zawiedzeni, bowiem odnajdą w grze wiele ciekawych, nierzadko zaskakujących, rozwiązań. Twórcy zabezpieczyli się jednocześnie przed „zepsuciem” gry poprzez wprowadzenie chybionych innowacji – większość proponowanych zmian została ściśle skonsultowana z fanami serii.


Anno 1701: Klątwa Smoka

Cytat:
Anno 1701: The Sunken Dragon to dodatek do cieszącej się niezwykłą popularnością strategii ekonomicznej. Owa gra należy do cyklu, traktującego o rozwijaniu zamorskich posiadłości i czynieniu z nich potęgi poprzez podejmowanie kluczowych decyzji gospodarczych. Niniejsze rozszerzenie wprowadza do rozgrywki nie tylko nowe kampanie, ale również rozbudowany edytor scenariuszy.

Co się tyczy warstwy fabularnej, developerzy przygotowali jedenaście nie występujących wcześniej misji, łączących się w spójną całość. Przedstawiają one wyprawę pewnego bohatera, który spotyka zarówno postaci doskonale już znane, ale również natrafia na cztery zupełnie nowe. Te ostatnie, sterowane przez Sztuczną Inteligencję, wywierają niemały wpływ na przebieg zabawy. Podobnie, jak w przypadku podstawowej wersji Anno 1701, dodatek jest nastawiony przede wszystkim na odkrywanie, budowanie, handlowanie, nawiązywanie stosunków dyplomatycznych i prowadzenie wojen.

Największe i zarazem najciekawsze novum to wspomniany już edytor. Pozwala on na przygotowanie własnych rozległych lokacji, stających się miejscem zabawy zarówno w rozszerzeniu, jak i w grze głównej. Jednak na tworzeniu samego otoczenia się nie kończy. Istnieje także możliwość wykreowania zasobów naturalnych danego obszaru, jego mieszkańców i elementów ich kultury. Producenci pozwoli też na określenie parametrów rozgrywki, toczącej się na owym terenie, zawierających przede wszystkim warunki rozpoczęcia zabawy i ewentualnego zwycięstwa. Ukończonej mapie nadaje się nazwę i przygotowuje się jej krótką charakterystykę.

Każdą z wykreowanych i aktualnie nieużywanych lokacji można poddawać zmianom dowolną ilość razy. W przypadku problemów z pracą w owym edytorze użytkownik ma sposobność skorzystania z opcji pomocy. W takiej sytuacji wirtualne środowisko zostaje wygenerowane automatycznie według ogólnych wytycznych gracza. Wystarczy jedynie określić główne parametry mapy - np. wielkość, położenie etc.



Kod:
http://rapidshare.com/files/120997958/kriss32-32_anno.part01.rar
http://rapidshare.com/files/121009944/kriss32-32_anno.part02.rar
http://rapidshare.com/files/121021599/kriss32-32_anno.part03.rar
http://rapidshare.com/files/121032739/kriss32-32_anno.part04.rar
http://rapidshare.com/files/121646780/kriss32-32_anno.part05.rar
http://rapidshare.com/files/121054539/kriss32-32_anno.part06.rar
http://rapidshare.com/files/121064356/kriss32-32_anno.part07.rar
http://rapidshare.com/files/121146933/kriss32-32_anno.part08.rar
http://rapidshare.com/files/121155339/kriss32-32_anno.part09.rar
http://rapidshare.com/files/121163812/kriss32-32_anno.part10.rar
http://rapidshare.com/files/121172444/kriss32-32_anno.part11.rar
http://rapidshare.com/files/121265005/kriss32-32_anno.part12.rar
http://rapidshare.com/files/121277056/kriss32-32_anno.part13.rar
http://rapidshare.com/files/121368657/kriss32-32_anno.part14.rar
http://rapidshare.com/files/121375884/kriss32-32_anno.part15.rar
http://rapidshare.com/files/121383702/kriss32-32_anno.part16.rar
http://rapidshare.com/files/121392092/kriss32-32_anno.part17.rar
http://rapidshare.com/files/121401051/kriss32-32_anno.part18.rar
http://rapidshare.com/files/121411200/kriss32-32_anno.part19.rar
http://rapidshare.com/files/121421750/kriss32-32_anno.part20.rar
http://rapidshare.com/files/121433017/kriss32-32_anno.part21.rar
http://rapidshare.com/files/121444650/kriss32-32_anno.part22.rar
http://rapidshare.com/files/121456196/kriss32-32_anno.part23.rar
http://rapidshare.com/files/121468853/kriss32-32_anno.part24.rar
http://rapidshare.com/files/121480734/kriss32-32_anno.part25.rar
http://rapidshare.com/files/121493184/kriss32-32_anno.part26.rar
http://rapidshare.com/files/121506202/kriss32-32_anno.part27.rar
http://rapidshare.com/files/121519063/kriss32-32_anno.part28.rar
http://rapidshare.com/files/121522500/kriss32-32_anno.part29.rar
http://rapidshare.com/files/121607707/kriss32-32_anno.part30.rar
http://rapidshare.com/files/121613879/kriss32-32_anno.part31.rar
http://rapidshare.com/files/121618278/kriss32-32_anno.part32.rar
http://rapidshare.com/files/121618406/kriss32-32_anno.part33.rar
http://rapidshare.com/files/121607573/kriss32-32_anno.part34.rar


Miłej gry Mr. Green Mr. Green Mr. Green


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Destro dnia Śro 20:39, 30 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum www.wlepak.fora.pl Strona Główna » Gry » [PC] Anno 1701 PL + Anno 1701 Klątwa Smoka PL
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group